Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


Ik wil een nieuwe computer gebruiken voor het werken met ProBIS software in een netwerkomgeving. Wat moet ik doen?

Oplossing

Q:
Ik heb computers opnieuw geïnstalleerd. Deze moeten nu weer werkend gemaakt worden met de netwerk installatie van de ProBIS software. Wat moet ik hiervoor doen?

Q:
Ik wil een nieuwe computer gebruiken voor het werken met ProBIS software in een netwerkomgeving. Wat moet ik doen?

Q:
Ik krijg na een update meldingen over ontbrekende bestanden. Wat moet ik doen?

A:
Bij een netwerkinstallatie vindt u altijd een map \Users in de installatiefolder. Hierin staat voor elke gebruiker de persoonlijke configuratie en de snelkoppelingen. Deze kunnen op de nieuwe Computer worden gebruikt. Belangrijk daarbij is wel dat een eventueel verwachte share beschikbaar is voor de betreffende laptop/PC!

Om de benodigde runtime bestanden te installeren dient u een aantal setups uit te voeren op de nieuwe laptop/PC. Het betreft de onderstaande downloads. Mogelijk staan deze ook al in het mapje \Setups van uw netwerkinstallatie.

Indien u ook wilt exporteren naar LAVS, dient u het persoonlijke certificaat van uw bedrijf op de nieuwe PC te installeren.

Herzien op 26/09/2018 door Laurens Eykelkamp

Bijlagen:
CryptoLicensingRuntimes.exe CryptoLicensingRuntimes.exe
TXTextcontrol_Runtimes_Setup.exe TXTextcontrol_Runtimes_Setup.exe

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Word opent niet als je wil gaan rapporteren op een nieuwe computer
FAQ0457 | Installatie ProBIS Asbest op nieuwe tablet.
FAQ0455 | Foutmelding 'Inventarisatie niet gemeld bij CI' tijdens export naar LAVS
Q401 | Foutmelding 'Run-time error '339': Component 'SregoCETPx.ocx' or one of its dependencies not correctly registered'
Q426 | Bij opstarten Asbest Rapportage krijg ik een foutmelding dat ASBESTTO.LST niet gevonden kan worden
Artikel details
Artikel ID: 55
Categorie: ProBIS
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies